torstai 3. marraskuuta 2011

Nyt on juhlittu hallowin ja alettu jo odottaa joulua =3

Hallowin on mun lempi juhla joulun kanssa joulu on perhe juhla jossa saa kokoontua kokosuvun kanssa jota vihaa koko muun vuoden, (ei ihan kaikkia mut melkein) mutta aina tänä maagisena päivänä kaikilla on kivaa, ainakin mä haluan ajatella että muilla on yhtä kivaa kun minulla,muttatakaisin pää aiheeseen hallowin se on niin paras juhla saa kerääntyä kavereiden kanssa,katsoa kauhuleffoja,säikytellä muita  ja pukeutua miksi vaan haluaa(suomessa ei kyl hirveesti voi pukeutua eikä ainakaan voi lähtee karkki kierrokselle, harmillista =(  )
haluaisin vielä joskus viettää hallowinin amerikassa

En keksi parempaa kun juhlat pienellä ja ihan parhaalla porukalla, mutta ei se ihan putkeen menny ensin oli vaikeuksia päätttäää ketä kutsutaan ja miten sitten olla pettä mättä ketään ja päivää ennen juhlia meni HUONOSTI, mutta vaikka mitä ongelmia oli olen silti iloinen, että veimme sen läpi :) perjantai alkoi ihan normisti koululla, mutta ei sekään ihan normisti menny kun ne jotka oli tulossa oli ihan innoissaaan ja hyppivät seinillä varsinkin minä mutta oli koulussa yksi joka ei ollut niin innostunnu näistä juhlista, meinaan yks kaveri jolle olin sanonnu et puhuisin sen sisään mutta olin just torstaina ja se oli vähän vetänny matalaks, ja sit se kaveri viel alko huutaa meille ei sillee niinkun suoraan mut se vaan hiljensi mut ja sen järjestäjän "korottamallla" ääntä mut ei siitä enempäää onneks mä oon hyvä unohtaaa kaiken ikävän =)
Illalla juhlat pääsivät käyntiin meitä oli 7 naista ja 1 mies häbntä kävi vähän sääliksi kun ei oikein tykänny tanssiii aina meijjän kanssa, mutta kyllä se hyvin pärjäs.
Nyt  on hyvä mieli ja odotan taas jotain kirjottamisen aihetta luultavasti taas jotain kaverien kans ja jos vaik pääsisin jonnekin matkalle niinkun vaikka Lontooseen, siitä on puhuttu mut saa nähä. Toivotaan parasta =3


 K              

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti