maanantai 14. marraskuuta 2011

Tet ja kaikki sen ilot

Nyt on ohitettu kaikki merkki päivät kuten isän päivä ja 11.11.11 ja hauskaahan se oli ja vähän hirvittikin kun jotkut meni naimisiin parkki halleissa mutta kukin tavallaan kunhan se vaan tekee onnelliseksi .
Isän päivänä kävin sit onnittelemas papaani ja olin tehnyt sämpylöitäkin ihan ite... ainakin melkein mut kun elokuvan katsominen häiritsi sitä leipomist ihan pikkusen ;)

Kyl se leipominen kannatti koska sielä sit sai kakkua ja nähä sukua joka aina jotenkin maagisesti osaa ilmaantua paikalle samaan aikaan =)

Tänään alkoi sitten tämä aah niin opettava Tet-jakso onneksi tääläkään kertaa en yksin joudu olemaan vaan turvanani on onneksi kaverini :)
kyllä mä varmaan yksinkin pärjäisin toki mutta onhan se aina hauskenpaa kahestaan ja se on niiin rauhallinen että tuskin tulee mitään ongelmia töiden tekemisen tielle.
Aamu alkoi kivasti kun sai nousta tuntia myöhemmin kun mitä koulu olisi joutunnut ja mun mielestä  joka lisä minuutti mitä saa viettää sängyssä on hyvä juttu, mutta taisin kumminkin vähän jännittää kun lähdin vahingossa 20 minaa ennen aikoja ja sit odottelin tuola kylmässä säässä kaveria, no onneks oli hyvät vaatteet.
Niin tettiin hän mä tulin paikalliseen kirjastoon, täälä nyt melkein päivän oltuani voin sanoa että ei tänne kyllä kiireeseen kuole =>  mutta en mä valita kyllähän se ihan hyvä ottaa tällänen kahden viikon rauhoittumis vapaa varsinkin kun osa kavereist on lähtenny kauemmas "töihin".

söpön näkönen rakennus kyl on <3

Mä käyn kyl syömässä koululla jotta voisin purkaa sen päivittäisen sekouden eikä se jäisi ikävästi kasautumaan, saa nähä kahen viikon päästä onko se ruoka tunti tarpeeks.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti