tiistai 21. helmikuuta 2012

heh heh pikku tauko täs on ollu mut mä oon palannut!

On tapahtunnu vaik mitä, tai ei oikeestaan mut leikitään et on :)
Pitäää kehua tällee aluks parii asiaa niin päästään niist; ensinnäkin Zumba, oon nyt käynyt sielä viitisen viikkoo ja aina on hauskaa oon raahannu Veeran mukaani kavi Hannakin kerran ei zumba hirveen raskast oo mut hiki tulee niin kyl se riittää mun elämän ainooks liikunnaks, eikö niin?

Uus kännykkä <3
ostin just viime perjantaina ja vaik eilen oli vähän ongelmii saapuvien viestien kanssa on se ihana kännykkä.
Paljon musiikkia ja nätiltä näyttää mitä muuta vois toivoa ::)

Eminem
Oikeestaan sen vanha biisi buffalo bill.
se on sellanen vihaan rakastan. Ei todellakaan sellanen mitä vois kuunnella lenkillä pimeän aikaan  =(
mut on se niin hyvä nytkin soi korviini:
  • Once again they call me Buffalo Bill, Buffalo Bill, Buffa-Buffalo Bill. Skin em up, hem em, sew em up in those kilts, Up in those kilts, uppa-up in those kilts. Man, you don't want to go up in those hills, Up in those hills, uppa-up in those hills. You better beware, stay clear of Buffalo Bill, Buffalo Bill, Buffa-Buffalo Bill.
Et tälläst nyt pitäis varmaan alkaa tehä opon tehtävii kun on opon tunti mut ku ei oikein jaksais..... no ehkä mä ny kumminkin koitan
Ai niin löysin myös vähänaikaa sitte Ron popen se on sit hyvä laulaja <3

1 kommentti:

  1. zumba on ihan parasta!:) itekki käyny kokeilee siellä muutaman kerran ja olis kova hinku takas!

    käy kattoon munki blogia ja liity lukijaksi jos kiinnostaa:)

    smileymouths.blogspot.fi

    VastaaPoista