perjantai 2. joulukuuta 2011

joulukuu tästä se lähtee

Paluu arkeen ei sujunnu ihan  täydellisesti mut kyl mä sit tiistaina jo sinne pääsin ja maanantaikaan ei menny turhaan kun siivosin, mut vasta torstaina pääsin vauhtiin kun lähin kaverin kaa lahteen, sieltä piti sit ostaa joulu lahjoi et ei taas jäis vikaan päivään varsinkin kun asuu peräkylil niin ei oo paikkaa mist ostaa. Nyt sit vaan yllättäen päätettiin lähtee lahteen ostoksille ja siel oli kyl hauskaa mut en mä kyl niit lahjoja ostannu mut kaikkee muuta kyl ja piti mun ostaa koulun itsenäisyyspäivä juhlaan mekko, kun halusin uuden mut ostinkin paidan jossa kuvana amerikan lippu, sehän ois sopiva eiks nii =)

Tultuamme lahest päätettiin et kaveri jäis yökskin vaik huomen pitikin mennä kaverin juhliin et väsyhän siin tulis mut no myöhemmin sitä sit voi levätä =>                                                                                                                    jouduin sit tekee illal kouluun essee kun palautus päivä oli perjantaina ja en ollu ees alottannu mut onneks oon nopee kirjottaa. keski yöl sit olin tehny koulutyöt joten alettiin lanittaa slay 2 se on paras ja oon koukuttannu kaverin siihen ( en oo hirvee pelailia koska oon huono ja kyl siihen kyllästyy joten pelaan yleensä vaan kaverien kaa.)                                                                                                                                                                 Aamulla sit oli aikanen herätys, koitti sit käyttäytyy sivistyneesti kun oli vieras mut kun ei oo aamu ihminen niin ei oo, sit vaan kouluun ja sit se ihana VIIKONLOPPU =))

Kaverilla sit oli elokuvan kattomist ja sit ihanaa ulkona hillumist vaik siel alkaakin olee sairaan kylmää mut kun taarpeeks kova oli meno niin sieläkin pärjäs :)
Nyt kirjottelen tätä tääl kaveril samal kun kuuntelen scary move se on kyl kova leffa XD


       K

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti