torstai 8. joulukuuta 2011

Kavereita =)

Niin mitäs onkaan tapahtunnu hmm.... no niin niiiden "juhlien" jälkeen oli sitten vuorossa kiva kaveriitten kaaa mässäily kun eka tehtiin pipareita, mä tykkään enemmän siiitä taikinast kun sitten valmiist mut kullakkin tapansa =)
Harri sit meni polttaa puolet pipareista mut se ne sit kyl söikin ja järki oli missä 0_o
                                                                                                                                                                    


Sielä ollessani löysin itselleni uuden elämän tehtävän, haluun vielä joku päivä ratkasta sellassen rubikin kuution  Hannal oli meinaan sellanen, mut kivemmilla kuvilla :) sitä mä siel sit koitin ratkasta ja kun siel otettiin kuvii niin en kyl voi sanoo et näytän ihan järkevältä ihmiseltä kun eka on sillee tosi hämillään ilme sit surullinen ja sit lopuks viel näytän siltä et kohta lentää tavarat X)
Elokuva sit rauhotti sen jälkee kun katotttiin kill bill 1 se on hyvä mut olin vähän väsynny kun olin valvonnu pari edellist yötä ja nyt illal juossu kaiken maailman metis niin loppu 30minaa meni aikalailla nukkumiseen, ups=D
Lopulta sit lähettiin pois sieltä.
Sit oli vourossas hesburger jossa sitten otettiin Veeran kanahampparit (haluun mainostaa kun ne on ainot hamppareit mist tykkään et sillee=))
Sen jälkeen tultiin meille ja lopulta Veera jäikin meille yöks kun ei jaksannu mennä kotiin ja se oli kivaa kun lanitettii koko yö =>
Tätä yökyläilyy jatku pitkin viikkoo paria taukoo lukuun ottamatta ja tiistai olikin vapaa kun oli itsenäisyys päivä se oli kivaa vaik ei se itsenäisyyys päivä muuten näkynny kun en ees jaksannu kattoo linnan juhlii kun kaveri oli taas meillä =)
Tänään ollaan sitten siirrytty meiltä kaverille, siitä oon ihan onnellinen koska kiva päästä välillä vähän pois.

Huomenna on sitten perjantai ja yks konsertti(dark show) on hämeenlinnan arxissa sinne sit mennää, se ei oikein ollu missään vaiheeessa varmaa et sinne asti päästäis kun ei oikein ollu kuljetust ja kun kaveritkin on osan ajan siel töissä mut oon mä ilonen et mul on ihan paras serkku joka lupautu heittää sieltä pois <3
no mut siitä sit lisää seuraavas päivitykses.Siitä kkoitan tehä vähä pidemmän mut kun oon olllu aina kaveril kun oon kirjottannu tätä niin ei oo oikein jaksannu keskitty sory =)
Enskerral sit laadukkampaa tekstii.

    /K

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti